تعمیر آبگرمکن برفاب

 

امروز می خواهیم در این مقاله در رابطه با آبگرمکن برفاب و تعمیر آبگرمکن در اردبیل صحبت کنیم، با ما همراه باشید، شرکت برفاب در سال ۱۳۶۹ با تولید کولرآبی فعالیت خودش را آغاز کرد و در اثر مرور زمان تولیدات خودش را افزایش داد و محصولاتی همچون بخاری، آبگرمکن، یخچال، لباسشویی و… را به بازار عرضه کرد.

 

تعمیر آبگرمکن برفاب در محل

 حمل و نقل آبگرمکن از منزل به تعمیرگاه کار سختی است و نیاز به پرداخت هزینه های جداگانه حمل و نقل و صرف زمان دارد، تکنسین های دیجی سرویس اردبیل جهت کاهش هزینه ها و جلوگیری از هدر رفتن وقت مشتریان تعمیرات آبگرمکن برفاب را در محل و منزل انجام می دهند.

با این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه نگران آسیب هایی که ممکن است دستگاه ببیند نخواهید بود و میتوانید به صورت مستقیم بر عملکرد تکنسین نظارت داشته باشید.

ویژگی های آبگرمکن برفاب

 از ویژگی های آبگرمکن برفاب این است که مخازن آن از جنس ورق فولادی هستند و باعث می شود حرارت تولید شده از بین نرود و هدر نرود، با استفاده از سیستم ترموستاتیک در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و امنیت بیشتری دارد، این آبگرمکن ها هم با گاز شهری و هم با گاز مایع قابل استفاده هستند، همچنین جنس بدنه ی بیرونی آنها فلزی استیل ساخته شده است و دارای شیر کنترل هستند.

 

ایرادات آبگرمکن برفاب و راه حل های آن

برای جلوگیری از بروز ایرادات بزرگ آبگرمکن بهتر است در سرویس و تعمیرات دوره ای آن کوشا باشید در این مقاله برخی از مشکلات آبگرمکن برفاب را عنوان می کنیم و به شما می گوییم اگر هنگام استفاده از آب گرم بودید و با آب سرد مواجه شدید چه کاری انجام دهید و یا متوجه شوید ایراد از کجا است.

  • مشکل در دمای آب

زمانی که آب گرم نمی شود احتمال زیاد ترموستات معیوب است و یا عنصر گرمایشی مشکل دارد. فیوز های سوخته را تعویض کنید. اگر آب بیش از حد گرم شد این به آن معنی است که ترموستات روی دمای زیاد تنظیم شده است.

  • آبگرمکن برفاب نشتی دارد.

دلیل آن میتواند خرابی شیر فشار و دما باشد، فشار زیاد شده است، سوپاپ ها خراب شده، حرارت بیش از اندازه، مخزن سوراخ شده و یا یکی از واشرها خراب شده است.

  • رنگ و بو آب تغییر کرده است.

این امر ممکن است در اثر زنگ زدگی و یا خوردگی مخزن اتفاق بی افتد هنگامی که این مورد پیش آمد باید آبگرمکن برفاب را با دو پیمانه پراکسید هیدروژن و چهل پیمانه آب مخلوط کرده و آبگرمکن را بشویید.

  • آبگرمکن صدای غیرعادی میدهد.

این میتواند نشانگر آن باشد که آب زیاد جوشیده و در اثر گرمای بیش از رسوب بوجود آمده است. که باید آبگرمکن را شستشو دهید واگر مجدد صدا داد باید مخزن کامل تعویض شود.

نکات مهم آبگرمکن برفاب

    • همیشه درجه دما را بین۶۰ تا ۶۵ تنظیم کنید.
    • زمانی که میخواهید آب آبگرمکن را تخلیه کنید حتما از پریز برق بکشید.
    • بصورت دوره ای شیر اطمینان را چک کنید که اگر رسوب دارد برطرف کنید.
    • حتما سیم ارت برای دستگاه وصل کنید و مطمئن شوید به زمین متصل شده است.

نمایندگی تعمیر آبگرمکن برفاب

تعمیر آبگرمکن برفاب در اردبیل

اگر دارای آبگرمکن برفاب هستید و در اردبیل سکونت دارید نگران نباشید زیرا مجموعه خدماتی دیجی سرویس اردبیل تمام مناطق اردبیل را پوشش می دهد و می تواند در کمترین زمان خودشان را به محل شما برسانند و دستگاه شما را تعمیر کنند.

 

تعمیرات آبگرمکن برفاب توسط دیجی سرویس اردبیل

تیم تعمیراتی دیجی سرویس اردبیل با استفاده از قطعات تعویضی اورجینال می تواند آبگرمکن برفاب شما را با کیفیت بالا تعمیر کند و با داشتن تکنسین های حرفه ای و دوره دیده با یک بار بررسی دستگاه شما آن را تعمیر کرده و از آسیب رساندن به قطعات سالم جلوگیری می کنند.

برای تعمیر آبگرمکن برفاب خود همین حالا با دیجی سرویس اردبیل تماس بگیرید و یا فرم آنلاین درخواست تکنسین را پر کنید.

 

هزینه تعمیر آبگرمکن برفاب

دستمزد و هزینه تعمیر آبگرمکن برفاب به عوامل مختلفی از جمله نوع خرابی، شدت خرابی و خدماتی که تکنسین ارائه می دهد بستگی دارد با این حال نگران هزینه های تعمیرات آبگرمکن برفاب نباشید .