تعمیر پکیج بایماک

 

 

 فهرست مطالب:

  • تعمیر پکیج بایماک :
  • کد خطا پکیج بایماک:
  • لیست ارورهای پکیج بایماک :
  • رفع ارورهای پکیج بایماک در منزل :
  • جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج بایماک:
  • هزینه رفع ارور پکیج بایماک:
  • تعمیرات پکیج بایماک در اردبیل :

 

برای مشاهده بانک ارورهای تمام برندهای پکیج کلیک کنید

بانک کامل ارورهای پکیج

 

ارورهای پکیج بایماک (baymak water heater error ) پکیج های بایماک  با کیفیت بالا و رعایت استاندارهای روز اروپا تولید و به بسیاری از کشورهای صادر شده است. در کشور ما نیز این پکیج مورد استقبال بسیاری از مردمان عزیزمان قرار گرفت .اگر شما هم از پکیج بایماک در منزل خود استفاده میکنید ، حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.ما در این مقاله  لیست کاملی از کدهای خطا پکیج بایماک را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. تا در صورت بروز مشکل با استفاده از این لیست پکیج خود را عیب یابی و تعمیر نمایید.
سیستم عیب یابی هوشمند در پکیج های بایماک در صورت بروز مشکل در هر یک از قطعات ارور مربوط به همان قطعه را بر روی صفحه نمایشگر شما نمایش داده و شما را از بروز مشکل آگاه می سازد. سیستم تا حد بسیار زیادی به تعمیرکاران و مصرف کنندگان پکیج های دیواری بایماک کمک کرده و آنها را در تعمیر پکیج راهنمایی میکند.

تعمیر پکیج بایماک :

تعمیر پکیج بایماک نیازمند تخصص و تجربه کافی در این زمینه بوده و همانطور که مصرف کنندگان عزیز میدانند همه شرکت‌ها خدمات پس از فروش این برند را ارائه نمی کنند. اما دیجی سرویس اردبیل با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع مدل پکیج بایماک این امکان را به شما عزیزان می‌دهد که در کمتر از یک ساعت در سراسر اردبیل به تعمیرکار پکیج خود دسترسی داشته و در کمترین مدت زمانی مشکل پکیج خود را برطرف نمایید.ایجاد ارور و نمایش کدهای خطا در پکیج بایماک به منزله بروز یک مشکل در سیستم گرمایشی شماست ، اگر شما با مطالعه این مقاله نتوانستید پکیج خود را عیب یابی و تعمیر کنید ، تعمیر پکیج بایماک خود را به کارشناسان دیجی سرویس اردبیل بسپارید.
شرکت ما با سابقه درخشان در زمینه تعمیرات پکیج بایماک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر استان اردبیل میباشد.

تعمیر پکیج در اردبیل ، آستارا ، سرعین ، نیر ، هیر ، نمین ، بیله سوار ، سراب ، پارس آباد ، خلخال ، گرمی ، کوثر ، اصلاندوز و مشکین شهر

تعمیر پکیج در اردبیل ، آستارا ، سرعین ، نیر ، هیر ، نمین ، بیله سوار ، سراب ، پارس آباد ، خلخال ، گرمی ، کوثر ، اصلاندوز و مشکین شهر

کد خطا پکیج بایماک:

شرکت بایماک یکی از برندهای معتبر است ،که در زمینه تولید سیستم های گرمایشی نیز به خوبی عملکرده است .این شرکت برای کمک به عیب یابی پکیج های خود اقدام به تعبیه سیستم عیب یابی هوشمند در پکیج های خود کرده است.کدهای خطا به روش های مختلف در دستگاه های متفاوت نمایش داده می شوند. در دستگاه های قدیمی این کار با روشن کردن نور پس زمینه یا بوق انجام می شد. اما در سیستم های گرمایشی نسل جدید که اغلب مجهز به نمایشگر هستند،کدهای خطا به صورت حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایشگر نمایان میشود.یکی از مزایای این کدها نسبت به سایر روش ها امکان انتقال اطلاعات بیشتر در مورد خطای مرتبط با نوع مشکل یا دامنه وقوع آن است.

 

برای مشاهده بانک ارورهای تمام برندهای پکیج کلیک کنید

بانک کامل ارورهای پکیج

 

لیست ارورهای پکیج بایماک :

 

کد خطا شرح خطا توضیحات
کد خطای A01 پکیج بایماک خطای سیستم جرقه زنی ترانس جرقه زن و خروجی آن همچنین الکترود جرقه زن و کابل آنرا چک نمایید و اگر دستگاه مدل ECO 4 بود شیر گازآنرا نیز کنترل نمایید.ممکنه برد کنترل نیز معیوب باشد . ابتدا از باز بودن گاز ورودی اطمینان پیدا کنید و دقت کنید ببینید جرقه درست روی برنر خورده و همچنین از کثسف نبودن سر الکترود چینی جرقه مطمئن شوید
کد خطای A03 پکیج بایماک مشکل در فعال شدن ترموستات حد ترموستات حد را چک نمایید. در اصل این خطا به معنای فعال شدن ترموستات ۱۰۵ درجه است و این ترموستات به این دلایل فعال میشود : جام بودن و یا سوختن پمپ سیرکولاسیون – بسته بودن شیرهای زیر پکیج و یا شیرهای رادیاتورها – کثیف بودن توری صافی برگشت
کد خطای E01 پکیج بایماک خطای سیستم جرقه زنی ترانس جرقه زن و خروجی آن همچنین الکترود جرقه زن و کابل آنرا چک نمایید و اگر دستگاه مدل ECO 4 بود شیر گاز آنرا نیز کنترل نمایید.
کد خطای E02 پکیج بایماک خطای آتش غیر واقعی
خطا در ترموستات حد
دستگاه را ریست نمایید اگر دستگاه مدل ECO 4 بود موارد فوق را چک نمایید پمپ را چک نمایید،مبدل اصلی رسوب و یا گرفتگی دارد،فیلتر برگشت دستگاه پر شده است،ترموستات حد مشکل دارد،پکیج روی ماکزیمم قرار دارد. احتمال بسته بودن شیرهای رفت و برگشت زیر پکیج . و یا بسته بودن رادیاتورها – گیرپاژ بودن پمپ سیرکولاسیون
کد خطای E03 پکیج بایماک گرم شدن بیش از حد سنسور
تخلیه دود
اگر دمای پکیج بیش از حد مجاز بالا رود این کد خطا را خواهد داد و اگر مدل دستگاه ECO 4 یا ECO 5 بود مشکل تخلیه دود است.سنسور دود و دودکش و یا دیفرانشیل و کابلهای آنرا را کنترل نمایید . دودکش را جدا کنید و ریست کنید اگر مشکل حل شد مسیر خروجی دودکش را بازدید کنید. در نهایت اگر سنسور دود زیاد اذیت کرد و پکیج در بالکن و فضای باز نصب بود میتونید آن را یکسره کنید (البته حتما دقت کنید در پکیج های داخل آپارتمان به هیچ عنوان این کار را نکنید
کد خطای E04 پکیج بایماک مشکل کلید فشار هوا یا پرشر سوئیچ هوا دیفرانشیل و سوکتهای آن همچنین فن دستگاه را کنترل نمایید. پرشر سویچ هوا را چک کنید. شیپوری فن را چک کنید. ابتدا اقدام به دو شیلنگ کردن پرشر هوا نموده و در صورت عدم رفع مشکل پرشر را تعویض نمایید
کد خطای E05 پکیج بایماک مشکل کلید فشار هوا
خطا در سنسور شوفاژ
اگر ۳۰ ثانیه پس از شروع کار فن دیفرانشیل وصل نشود این کد خطا بروز داده میشود و اگر مدل دستگاه ECO 4 یا ECO 5 بود سنسور شوفاژ و سوکتهای آنرا چک نمایید در نهایت برد را تعویض نمایید.
کد خطای E06 پکیج بایماک مشکل کلید فشار هوا
خطا در سنسور آبگرم مصرفی
دیفرانشیل و کابلهای آنرا چک نمایید و اگر مدل دستگاه ECO 4 یا ECO 5 بود سنسور آبگرم مصرفی و سوکت های آنرا چک نمایید درنهایت برد را تعویض نمایید.
کد خطای E07 پکیج بایماک کابل ترموستات دودکش این مشکل زمانی که در گروه کابل ها عدم اتصال باشد بوجود می آیند. کابل ها و فیش های اتصال را با دقت چک کنید
کد خطای E08 پکیج بایماک برد الکترونیکی اگر دمای خواسته شده با دمای ارائه شده در دستگاه متفاوت باشد به منزله خطا در برد است. عملکرد برد پکیج را بوسیله مقایسه دمای پکیج با دمای تنظیم شده بررسی کنید. در صورت اختلاف دمای زیاد احتمالا پتانسیومتر برد معیوب شده است
کد خطای E09 پکیج بایماک شیر کنترل گاز اگر کنترلر گاز به فرمان برد عکس العمل نشان ندهد بوجود می آید. شیر کنترل گاز را چک کنید. از باز بودن گاز ورودی ساختمان اطمینان پیدا کرده و همچنین فشار گاز را چک کنید (در مواردی به خاطر معیوب شدن کنتر گاز فشار گاز به شدت کم می‌شود و چون این کم شدن فشار گاز در اجاق گاز زیاد مشخص نیست به همین جهت شما متوجه تقلیل فشار گاز نخواهید شد. بوبین شیر کنترل گاز را چک کنید. (با اتصال برق و کردن یک پیچ گوشتی داخل بوبین متوجه سلامت این قطعه خواهید شد)
کد خطای E10 پکیج بایماک خطا در سیستم کنترل فشار بار افت فشار آب در سیستم،بوسیله شیر پر کن فشار آب را بالا ببرید .سنسور فشار را از دستگاه جدا نموده و از گرفته نبودن آن اطمینان حاصل نمایید،سوکتهای سنسور فشار را چک نمایید اگر مشکل بر طرف نشد در نهایت آنرا تعویض نمایید. در صورت بالا نرفتن فشار بار در ساعات پایانی شب این کار را امتحان کنید. دقت کنید اگر نانومتر پکیج فشار ۱/۵ بار را نشان می‌داد ولی دستگاه ارور کمبود فشار میداد احتمالا سیم مانومتر رسوب گرفته که باید باز شده و تمیز شود. در صورتی که به هیچ عنوان حتی ذره ای فشار بار پکیج بالا نمیرفت احتمالا سوراخ های داخل شیر پرکن رسوب گرفته که باید بعد از باز نمودن شیر پرکن با یک سیم مفتول اقدام به باز نمودن مسیر آب کنید
کد خطای E02 پکیج بایماک برد الکترونیکی در هنگام بار گذاری اطلاعات برد خطا بوجود آمده است. پکیج را ریست کنید. اگر مشکل برطرف نشده دو شاخه برق را بکشید بعد از چند دقیقه متصل کنید.
E21 برد الکترونیکی یکی از اتصالات روی برد دچار مشکل شده است. فیش های متصل به برد کنترل را یک به یک بررسی کنید. برد الکترونیک را از نظر ظاهری و سیاه شدن و یا باد کردن خازنی و یا هر مورد مشکوکی بازرسی نمایید
کد خطای E25 پکیج بایماک پمپ گیر پاژ کرده و یا سوخته است پمپ دستگاه را کنترل نمایید و از باز بودن مسیرها مطمئن شوید. دقت کنید کلیه شیرهایی که زیر پکیج قرار گرفته است باید باز باشند (دسته همه شیرها باید موازی با شیر باشد نه عمود بر شیر) شیرهای رادیاتورها را نیز چک کنید باز باشند هم شیر بالا (رفت) و هم شیر پایین (برگشت) از جابجا نبودن شیلنگ های رفت و برگشت اطمینان پیدا کنید، بدین منظور بدنه و شیرهای رادیاتورها را لمس کنید اگر متوجه شدید رادیاتور از شیر پایین داره گرم میشه یعنی شیلنگ ها بلعکس میباشد. در نهایت توری صافی برگشت را نیز چک کنید تمیز باشد. شیرهای رفت و برگشت نیمه باز نباشه
E26 گرم شدن بیش از حد اگر دمای پکیج بیش از حد مجاز بالا رود این کد خطا را خواهد داد. نزدیک بودن رادیاتور به پکیج باعث بروز این خطا می‌شود. دمای پکیج روی ماکزیمم قرار دارد. مدار گرمایش پکیج و رادیاتورها رسوب گرفته است و دمای دستگاه بالا می‌رود
کد خطای E35 پکیج بایماک شیر کنترل گاز ترانس جرقه زن و خروجی آن همچنین الکترود جرقه زن و کابل آنرا چک نمایید واز باز بودن شیر گاز و تنظیم بودن آن نیز اطمینان یابید. چینی جرقه زن و فاصله آن با برنر را چک کنید تا بین ۳ تا ۵ میلیمتر باشد و اطراف میله و برنر سولفاته نکرده باشد
کد خطای E80 پکیج بایماک کنترل دوره ایی دستگاه و سرویس سالیانه زمان سرویس دوره ایی دستگاه فرا رسیده است. پکیج رسوب گرفته و نیاز به سرویس دوره ای دارد. سرویس سالیانه شامل :شستشوی مبدل حرارتی و سرویس و روغن کاری پمپ و فن می‌باشد و علاوه بر آن پروانه فن شستشو داده شود. شعله کوتاه و بلند پکیج می‌بایست تنظیم شود. عملکرد سنسورهای دستگاه چک شود. فیلتر پلی فسفات و مغناطیسی و صافی برگشت و محافظ برق حتما پس از سرویس نصب شود. مسیر رادیاتورها را کامل شستشو داده و یک محلول پروتکتور داخل سیستم تزریق کرده تا راندمان دستگاه افزایش پیدا کند.
کد خطای E82 پکیج بایماک فشار گاز- کابل های برق فشار مینیمم گاز را روی ۲ میلی بار تنظیم نمایید- کابل های برق را چک نمایید. با دستگاه فشار سنج میلی بار فشار گاز ورودی و خروجی را چک کرده
کد خطای E97 پکیج بایماک مشکل ولتاژ برقی برق ورودی دستگاه را چک نمایید. دقت کنید دوشاخه برق برق ۲۲۰ ولت داشته باشد. یک سیم از پکیج به لوله گاز به منظور ارت متصل کنید.
کد خطای E98 پکیج بایماک برد الکترونیک برد و سوکتهای آنرا چک نمایید. برد الکترونیک را از لحاظ ظاهری و سیاه شدن و یا باد کردن خازن چک کنید. دقت کنید سیم ها از سوکت های برد خارج نشده باشد
کد خطای E99 پکیج بایماک برد الکترونیکی برد و سوکتهای آنرا چک نمایید. مثل ارور E98 انجام دهید
کد خطای F02 پکیج بایماک خطای شعله غیر واقعی اگر قبل از باز شدن شیر گاز برد الکترونیکی سیگنال جرقه زنی را دریافت نماید این کد خطا نمایان می‌شود. برای رفع مشکل یک بار برق دستگاه را کشیده و دوباره وصل کنید
کد خطای F13 پکیج بایماک قفل شدن پکیج پس از چند بار ریست کردن و حل نشدن مشکل ،پکیج قفل میشود برای رهایی از این حالت سیم برق را کشیده دوباره به برق بزنید.
کد خطای F22 پکیج بایماک ولتاژ پایین اگر ولتاژ برق به کمتر از ۱۷۰ درجه برسد پکیج کد مورد نظر را نشان میدهد و به محض بالا رفتن ولتاژ دوباره شروع به کار میکند.
کد خطای F23 پکیج بایماک دیفرانسیل _ پرشر سوئیچ هوا اگر فن دستگاه خاموش باشد ولی دیفرانشیل هنوز وصل باشد کد مورد نظر به تصویر می آید. مشابه خطای E04 میباشد. خرابی پرشر هوا
کد خطای F25 پکیج بایماک برد الکترونیکی در حافظه کارت الکترونیکی خطایی موجود است. پکیج را ریست کنید و یک بار دو شاخه برق را کشیده و مجدد وصل کنید. در صورت عدم رفع مشکل برد کنترل باید تعویض شود
کد خطای F31 پکیج بایماک گرمایش شوفاژ NTC سنسور رفت شوفاژ NTC عددی خارج از بازه ( ۱۰۰C ,- 5C +) تشخیص دهد بوجود می آید. سنسور ان تی سی شوفاژ را با یک سنسور نو جایگزین کنید و تست کنید
کد خطای F32 پکیج بایماک سنسور هوای بیرون _ ترموستات اتاقی سنسور محیطی اتصال کوتاه دهد یا مشکل داشته باشد بوجود می آید. ترموستات اتاقی مشکل پیدا کرده و یا اتصال آن از روی برد کنترل قطع شده است.
کد خطای F33 پکیج بایماک آبگرم مصرفی NTC سنسور آبگرم مصرفی NTC عددی خارج از بازه ( ۱۰۰C ,- 5C +) را تشخیص دهد بوجود می آید. سنسور مدار مصرفی را با یک سنسور نو تعویض کرده و مجدد تست کنید.
کد خطای F37 پکیج بایماک فشار آب پایین _ کمبود فشار بار اگر فشار آب کمتر از ۰٫۴ بار باشد این مشکل بوجود می آید. با افزایش فشار مشکل حل خواهد شد. از طریق شیر پرکن که در زیر پکیج قرار گرفته و برای مشاهده آن باید خم شوید و چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه های ساعت فشار بار را تا ۱/۵ بار بالا ببرید و دستگاه را ریست کنید.
کد خطای F40 پکیج بایماک پرشر سوییچ فشار _ سنسور فشار بار تغییرات پارامتر پرشرسوییچ فشار مشکل دارد. فشار بار را چک کنید که کمتر از نیم بار نباشد
کد خطای F47 پکیج بایماک پرشر سوییچ فشار _ سنسور فشار تغییرات پارامتر پرشرسوییچ فشار مشکل دارد. فشار بار پکیج را چک کنید کمتر از نیم بار نباشه
کد خطای F59 پکیج بایماک بوبین تنظیمات شیر گاز بوبین کنترلر گاز و یا کابل متصل به آن مشکل دارد. شیر گاز ورودی به پکیج بسته است و یا بوبین ۲۲۰ شیر کنترل گاز سوخته است و در نهایت شیر کنترل گاز معیوب میباشد

 

رفع ارورهای پکیج بایماک در منزل :

در صورت بروز ارور در پکیج بایماک خود ابتدا یک بار پکیج را ریست کرده و یا از برق جدا کنید. به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه صبر کنید.مجدد پکیج را به برق وصل کنید در صورت مشاهده ارور باید با کارشناس پکیج بایماک تماس حاصل نمایید.

 

برای مشاهده بانک ارورهای تمام برندهای پکیج کلیک کنید

بانک کامل ارورهای پکیج

 

جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج بایماک :

برای جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج بایماک خود کافیست هر ۶ ماه یکبار نسبت به سرویس پکیج خود اقدام نمایید ، سرویس پکیج هر ۶ ماه یکبار باید توسط سرویسکار مجرب انجام گیرد.غالبا مشکلات ایجاد شده در پکیج های دیواری به علت تجمع روسوبات داخل پکیج است ، که با اسید شویی و رسوب زدایی پکیج قابل حل است.

 

هزینه رفع ارور پکیج بایماک:

هزینه رفع ارور پکیج بایماک با توجه به نوع ایراد ایجاد شده در آن مشخص میشود ، و نمیتوان برای رفع تمامی این ارورها یک هزینه ثابت در نظر گرفت.شما میتوانید با تماس با کارشناسان دیجی سرویس اردبیل از قیمت حدودی تعمیرات خود آگاه شوید.نکته قابل تامل دیگر این است ، که این ارورها تنها علت ایجاد شدن ارور را بیان میکنند و باید برای رفع دقیق ارور ایجاد شده دستگاه توسط کارشناسان پکیج بررسی شود.

 

تعمیرات پکیج بایماک در اردبیل :

اردبیلیان عزیز در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است، با شماره ‌تلفن ۰۹۱۴۴۵۳۶۳۴۰  تماس حاصل کرده، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.
تعمیرکاران دیجی سرویس اردبیل در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.
ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.
ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

نحوه ثبت درخواست در دیجی سرویس اردبیل :

ثبت درخواست تعمیرکار پکیج در مجموعه دیجی سرویس اردبیل از دو روش :

  1. ثبت درخواست از طریق تماس با پشتیبانی
  2. ثبت درخواست از طریق فرم ثبت درخواست

امکان پذیر خواهد بود.

در زمان استفاده از از روش تماس با پشتیبانی شما باید طبق محدوده ی محل مورد نظر با شعبه دیجی سرویس اردبیل تماس حاصل کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.
اما زمان استفاده از چت آنلاین شما عزیزان بدون هیچ گونه محدودیتی با ثبت مشخصات و آدرس خود میتوانید درخواست خود را ثبت کرده و از خدمات دیجی سرویس اردبیل بهرمند شوید.

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

طبق روال کاری مجموعه دیجی سرویس اردبیل پس از ثبت درخواست توسط مشتری عزیز نزدیکترین تکنسین ظرف مدت یک ساعت به محل مشتری اعضا و نسبت به برطرف کردن مشکل پکیج اقدام می نماید، اما چنانچه شما عزیزان ساعت خواصی برای حضور تکنسین در منزل خود مد نظر دارید،تنها کافی است در زمان ثبت درخواست خود ساعت مورد نظر را ثبت کرده تا تکنسین در همان ساعت مقرر در محل شما حاضر شود.
با توجه به امکان پذیر بودن رزرو قبلی شما عزیزان میتوانید در صورت تمایل برای حضور تکنسین در روز و ساعت مشخصی از هفته در هنگام ثبت درخواست موضوع را با پشتیبان مطرح کرده و تایم مورد نظر خود را ثبت نمایید.

اگر از ارائه خدمات پکیج ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا نارضایتی از نحوه انجام خدمات، بدقولی تکنسین های دیجی سرویس اردبیل و یا پرسش درباره هزینه های تعمیرات تنها کافیست با شماره تماس ۰۹۱۴۴۵۳۶۳۴۰ تماس حاصل کرده و موضوع مد نظر خود را با کارشناس پشتیبانی در میان بگذارید. درخواست شما در کمتر از یک روز مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به شما و تکنسین اعزامی اعلام خواهد شد.
لطفاً از طرح هرگونه شکایت با تکنسین خودداری کرده و حتماً شرکت را از مشکل ایجاد شده مطلع نمایید.

چرا تعمیرکار پکیج بایماک خود را باید از دیجی سرویس اردبیل درخواست دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج بایماک
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
۱۰-بالاترین رضایت مردمی

 

برای مشاهده بانک ارورهای تمام برندهای پکیج کلیک کنید

بانک کامل ارورهای پکیج

 

تعمیر پکیج در اردبیل ، آستارا ، سرعین ، نیر ، هیر ، نمین ، بیله سوار ، سراب ، پارس آباد ، خلخال ، گرمی ، کوثر ، اصلاندوز و مشکین شهر