ماکروفر دوو یکی از ماکروفرهای محبوب با قیمت بسیار مناسب در بازار ایران می باشد که دارای کیفیت قابل قبول است و در برابر فشارهای قابل توجه توانایی مقاومت بالایی دارد. با این وجود با استفاده نادرست از این دستگاه، به مرور کیفیت آن کاهش پیدا می کند و دچار خرابی هایی خواهد شد که مانع استفاده صحیح از این دستگاه خواهند شد. از این رو اگر با خرابی ماکروفر دوو روبرو شدید، لازم به ذکر است که آرامش خود را ابتدا حفظ کنید؛ چرا که تمام مشکلات رخ داده در ماکروفر دوو قابل تعمیر هستند و ما تمامی این مشکلات را تعمیر می کنیم.

 

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر دوو

ما در مجموعه دیجی سرویس اردبیل با بیش از ۴ سال سابقه خدمات تعمیر تخصصی ماکروفر دوو، همواره بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهیم تا صرفا از طریق تعمیرات تخصصی و بدون نیاز به تعویض قطعات بتوانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. لازم به ذکر است که تمام خدمات صورت گرفته شده در دیجی سرویس اردبیل توسط تکنسین های مجرب و متخصص به‌صورت کاملا تخصصی صورت می گیرد تا مشکل دستگاه شما در کمترین بازه زمانی تعمیر شود و پس از انجام تست های کافی، دستگاه به شما تحویل داده خواهد شد.

خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر دوو

دیجی سرویس اردبیل به عنوان مرکز تعمیر ماکروفر دوو، تمامی خدمات مختص ماکروفر دوو را بصورت تخصصی و بدون هر گونه محدودیتی انجام می دهد تا بتوانید از این دستگاه بدون هر گونه عیب و ایرادی همانند روز اول استفاده کنید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره کرده ایم:

 

  1. رفع مشکل کار نکردن ماکروفر دوو.
  2. تعمیر روشن نشدن ماکروفر دوو.
  3. تعمیر جرقه زدن ماکروفر دوو.
  4. تعمیرات نچرخیدن سینی ماکروفر دوو.
  5. تعمیر داغ نکردن غذا در ماکروفر دوو.
  6. تعمیر داغ شدن بدنه ماکروفر دوو.
  7. رفع مشکل برد ماکروفر دوو.
  8. تعمیر مگنترون ماکروفر دوو.

 

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو دیجی سرویس اردبیل

اگر مایل هستید تا دستگاه ماکروفر دوو شما به‌صورت کاملا مهندسی و تخصصی تعمیر شود، می توانید از روش های مختلفی با دیجی سرویس اردبیل در ارتباط باشید و مشکل دستگاه را تعمیر کنید. یکی از روش هایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم این است که تصویر یا ویدیو ۳۰ ثانیه ای از دستگاه خود تهیه کنید و از طریق واتساپ و تلگرام شماره ۰۹۱۴۶۴۵۶۳۴۰ برای کارشناسان و تکنسین های ما ارسال کنید تا در اسرع وقت بررسی های ابتدایی صورت گیرد و سپس راهنمایی شوید؛ لازم به ذکر است که این پروسه صرفا عیب یابی سطحی می باشد و تا زمانیکه دستگاه توسط تکنسین های دیجی سرویس اردبیل عیب یابی قطعه به قطعه نشود، نمی توانیم مشکل دستگاه به همراه هزینه تعمیرات آنرا اعلام کنیم.

همچنین یکی دیگر از روش هایی که می توانید با استفاده از آن اقدام به تعمیر ماکروفر دوو در دیجی سرویس اردبیل نمایید این است که از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی دیجی سرویس اردبیل تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد و بتوانید هر چه سریعتر دستگاه را به شعب تعمیراتی دیجی سرویس اردبیل منتقل کنید.

 

مشکلات رایج ماکروفر دوو

اغلب مشکلاتی که ممکن است در طول زمان به ‌صورت اتفاقی برای ماکروفر دوو شما رخ دهند، معمولا به دلیل استفاده نادرست و نگهداری نادرست از دستگاه اتفاق می‌افتند. خوشبختانه، تعدادی از این مشکلات به سادگی توسط شما در خانه قابل رفع می‌‌باشند؛ اما برخی دیگر از این مشکلات وجود دارند که صرفا باید توسط تکنسین تعمیر ماکروفر دوو برطرف شود. در ادامه تعدادی از مشکلات رایج ماکروفر دوو را به همراه دلایل بروز آنها را آورده ایم:

خرابی لامپ ماکروفر دوو

خرابی لامپ مایکروفر دوو از جمله اشکلاتی است که غالبا باعث می‌شود عملکرد دستگاه کاملا با اختلال مواجه شود و غذا گرم نشود. به همین دلیل لازم است از دلایل خراب شدن این قطعه اطلاع داشته باشید و تا حدالامکان از بروز این مشکل جلوگیری نمایید. همچنین در صورت مشاهده هر گونه مشکل در این قطعه لازم است اقدام به تعویض لامپ ماکروفر دوو نمایید.

لامپ مگنترون ماکروفر دوو جزء اصلی ترین قطعات داخلی مایکروویو می‌باشد که فرایند گرم و طبخ کردن غذا را به کمک امواج تولید شده از آهنربای این قطعه با ایجاد میدان مغناطیسی برعهده دارد. لامپ ماکروفر دوو در واقع از دو بخش مگنت و الکترون تشکیل شده که در صورت خرابی این قطعه، عملکرد دستگاه متوقف خواهد شد و راهکاری جزء تعمیر یا تعویض این قطعه مهم ندارید. جهت تعمیر این قطعه، می‌توانید به مراکز تعمیر مایکروفر دوو مراجعه کنید تا با قطعات اصلی، تعویض یا تعمیر شود.

 

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

روشن نشدن ماکروفر دوو

روشن نشدن ماکروفر دوو از رایج ترین خرابی‌ها و مشکلات پیش آمده برای مایکروویو می‌باشد که شایع ترین دلیل بروز این مشکل، وجود ایراد در درب و میکروسوئیچ است. اما به طور کلی به دلایل و عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد:

 

۱. مشکل در سیستم برق رسانی:

اغلب در نگاه اول شاید این موضوع به نظر ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد. اما بیشترین موارد ثبت شده در روشن نشدن ماکروفر دوو، همین موضوع بوده است! از این رو گاها ممکن است ولتاژ وارد شده به دستگاه، بیشتر از حد ولتاژ مورد نیاز دستگاه بوده و باعث خواهد شد فشار زیادی به مدار وارد شود و فیوز ماکروفر دوو بپرد. با این وجود این مشکل فنی است و هر تکنسینی نمی‌تواند این مشکل را به سادگی رفع کند و به همین دلیل توصیه می‌شود حتما به مراکز تعمیر مایکروویو دوو مراجعه کنید.

۲. خرابی پنل ماکروفر:

گاهی اوقات امکان دارد خرابی پنل ماکروفر دوو، علت روشن نشدن دستگاه شما باشد. زیرا از طریق فشردن دکمه ها، دستورات لازم به دیگر اجزاء ارسال می‌شود. بنابراین اگر این قطعه دچار مشکل شده باشد، ممکن است دستوراتی که قصد دارید به دستگاه بدهید به ثمر ننشیند و در نتیجه ماکروفر روشن نشود. با این وجود بهتر است به مراکز تعمیر ماکروفر دوو مراجعه نمایید تا مشکل پنل شما رفع شود.

۳. خرابی میکرسوئیچ درب:

اکثرا ماکروفر‌ها دارای سه الی چهار میکروسوئیچ درب هستند که از آنها به عنوان اصلی ترین عوامل اتصال اولیه یا ثانویه یاد می‌شود. اما هنگامی که درب دستگاه بسته باشد، ماکروفر شروع به کار می‌کند؛ همچنین زمانی که درب ماکروفر باز باشد، به طور کلی برق دستگاه قطع می‌شود. از این رو اگر میکروسوئیچ درب ماکروفر دوو آسیب ببیند، با مشکلاتی روبرو خواهید شد که مهم ترین آنها، روشن نشدن ماکروفر دوو است.

۴. خرابی فیوز حرارتی:

در ماکروفر‌ها یک یا چند برش حرارتی وجود دارد تا از گرمای بیش از اندازه داخل ماکروفر محافظت کند، این فیوز حرارتی در داخل محفظه دستگاه در نزدیکی مگنترون قرار دارد. اغلب اگر ماکروفر دوو روشن نمی‌شود امکان دارد فیوز حرارتی آن قطع شده باشد. در صورت خراب شدن این قطعه نیز بهتر است به مراکز تعمیر ماکروفر دوو مراجعه کنید.

 

 

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

علت جرقه زدن مایکروفر دوو

هنگام استفاده از مایکروفر، امکان دارد شاهد جرقه زدن دستگاه باشید و این اتفاق شما را شوکه کند! اما جای نگرانی وجود ندارد و آرامش خودتان را حفظ نمایید. پس از آنکه متوجه جرقه زدن مایکروفر دوو شدید، آنرا از برق بکشید و سپس موارد ذیل را مطالعه کنید تا به مشکل اصلی علت جرقه زدن مایکروفر برسید و آنرا رفع کنید.

لازم به ذکر است که برخی از علل جرقه زدن مایکروفر دوو سطحی هستند و می‌توانید به سادگی در خانه رفع کنید. برخی دیگر از این مشکلات کاملا فنی هستند و نمی‌توانید بدون دانش فنی اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب نمایید. از این رو توصیه می‌شود به مراکز تعمیر ماکروفر دوو مراجعه نمایید.

اما چرا ماکروفر دوو شما جرقه میزند؟

 

۱. استفاده از ظروف فلزی:

اصلی ترین و شایع ترین علت جرقه زدن مایکروفر دوو، استفاده از ظروفی فلزی و یا حتی وجود کوچک ترین قطعه فلزی در داخل دستگاه می‌باشد. با این وجود از طریق مطالعه دفترچه راهنمای مایکروفر دوو می‌توانید تاکید‌های مکرر نسبت به این اتفاق را مطالعه کنید و به نتیجه برسید که به هیچ وجه نباید از ظروف فلزی در مایکروویو دوو استفاده کنید. در غیر اینصورت، با مشکلاتی روبرو خواهید شد که می‌توانند برای شما هزینه تراشی کنند.

۲. خرابی کاور هدایت یا کاور میکا:

حتما قطعه‌ای مستطیلی شکلی را در داخل ماکروفر مشاهده کرده اید که این قطعه، دقیقا همان کاور هدایت یا کاور میکا ماکروفر دوو است که در قسمت بالایی مگنترون قرار دارد. همچنین وظیفه کلی کاور هدایت/میکا با توجه به نامی که دارد، هدایت امواج تولید شده توسط مگنترون می‌باشد. از این رو این قطعه نقش مهمی در گرم کردن ماکروفر شما را داراست و در صورت خرابی این قطعه، امواج به درستی ساطع نشده و باعث سوختن غذا و جرقه زدن ماکروفر دوو می‌شود. در این صورت توصیه می‌شود به مراکز تعمیر ماکروفر دوو مراجعه نمایید.

۳. خرابی دیود ماکروفر:

دیود ماکروفر دوو نیز یکی دیگر از قطعات کاربردی موجود در این ماکروفر می‌باشد که خرابی آن غالبا ممکن است سبب خرابی دیگر قطعات نیز شود. با این حال دیود به قطعه‌ای گفته می‌شود که از طریق خازن و ترانس، ولتاژ بالایی را برای فعالیت مگنترون ایجاد می‌کند و مگنترون از طریق این امواج، گرمای لازم را در محیط دستگاه پخش می‌کند و در صورت خرابی این قطعه، معمولا امکان تعمیر وجود ندارد و باید اقدام به تعویض دیود ماکروفر دوو (Daewoo) نمایید. همچنین اگر این مشکل رفع نشود، یکی از علت جرقه زدن مایکروفر دوو خواهد بود. ما در دیجی سرویس اردبیل تمام خدمات تعمیر ماکروفر دوو را با بهترین کیفیت و قطعات اورجینال انجام می‌دهیم.

۴. فرسوده شدن سه پایه فلزی:

در اکثر ماکروفرها سه پایه‌ای به عنوان طبقه ماکروفر در نظر گرفته شده است که در اثر به پایان رسیدن عمر مفید آن یا استفاده نادرست، ممکن است فرسوده شود و تبدیل به یک شی فلزی شده باشد. از این رو بهتر است دیگر از این ابزار معیوب فلزی استفاده ننمایید و صرفا ۳ پایه فلزی جدیدی را خریداری کنید. اما اگر مجددا از این پایه معیوب استفاده کنید، قطعا متوجه علت جرقه زدن مایکروفر دوو خواهید شد!

خرابی برد ماکروفر دوو

برد ماکروفر دوو یکی از اجزای مهم و کاربردی است که در پی خرابی آن، مشکلات متعددی برای دستگاه شما پیش خواهد آمد. با این وجود برد ماکروفر به عنوان مغز دستگاه شناخته می‌شود و وظیفه انتقال اطلاعات و فرمان دهی به سایر بخش‌ها و قطعات ماکروفر را برعهده دارد؛ به همین دلیل است که خرابی آن باعث اختلال در عملکرد کلیه قطعات دستگاه خواهد شد. حتی ممکن است تمامی قطعات ماکروفر دوو سالم بوده، اما با خرابی این قطعه هیچ یک از دکمه‌های دستگاه عملکردی مثبت از خود نمایش ندهند.

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

بطور کل عواملی که باعث آسیب دیدن این قطعه می‌شوند عبارتند از:

  • نوسانات شدید برقی.
  • عدم استفاده از محافظ برق استاندارد.
  • قرار گرفتن دستگاه در معرض آب و رطوبت.
  • ورود ولتاژ بیش از اندازه به دستگاه.

توجه داشته باشید به دلیل نوسانات ارزی، برد ماکروفر دوو در این مجموعه به صورت جداگانه فروخته نمی‌شود و صرفا خدمات تعمیر و تعویض برد پذیرفته می‌شود و جهت استعلام قیمت برد ماکروفر دوو می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نچرخیدن سینی ماکروفر دوو

یکی از مهم ترین و رایج ترین مشکلاتی که امکان دارد در طی استفاده از ماکروفر با آن مواجهه شوید، نچرخیدن سینی ماکروفر بنابر دلایل مختلفی می‌باشد که هنگام بروز آن باید سریعا رسیدگی کنید! سینی ماکروفر دوو در واقع به گونه‌ای طراحی شده است که به وسیله ریل‌های موجود، سینی را به چرخش در می‌آورد و باعث می‌شود امواج موجود در دستگاه، بطور یکنواخت بر تمامی نواحی غذای موجود در سینی پخش شود. با این وجود ممکن است سوالی برای شما ایجاد شود که چه دلایلی یاعث می‌شوند تا سینی نچرخد؟ در ادامه به این عوامل اشاره خواهیم کرد.

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

۱. درست قرار نگرفتن سینی در جای خود:

گاهی اوقات به دلیل عدم آگاهی کافی و عدم آشنایی کامل با مایکروویو دوو، متوجه این موضوع نشده باشید که در زیر سینی شیار‌هایی وجود دارند و در حین قرار دادن سینی باید مطمئن شوید که باید بصورت کامل چفت شود. از این رو لازم است شیارهای سینی به درستی بر روی کوپلینگ قرار گرفته و چفت شود تا سینی عملکرد صحیحی را از خود ارائه دهد. از این رو اگر به هر دلیلی سینی را از دستگاه خارج کرده اید، در هنگام جای گذاری مطمئن شوید که بصورت کامل چفت شده است. در غیر اینصورت متوجه نچرخیدن سینی ماکروفر دوو (Daewoo) خواهید شد.

۲. خرابی موتورگردان ماکروفر:

موتور گردان ماکروفر دوو، قطعه‌ای الکتریکی است که در زیر کوپلینگ ماکروفر قرار دارد و وظیفه آن عمدتا چرخاندن کوپلینگ و سپس صفحه گردان است. اما گاها این قطعه به دلیل استفاده‌های مکرر و نادرست و عدم رعایت محدودیت وزنی، دچار مشکل خواهد شد که اصلی ترین و عمده ترین تاثیر آن، نچرخیدن سینی ماکروفر دوو می‌باشد که معمولا قابل تعمیر نیست و باید آنرا تعویض کنید.

برای تست سالم یا خراب بودن موتور گردان ماکروفر دوو، باید از مولتی متر استفاده کنید.

۳. خرابی کوپلینگ یا کوپلار:

کوپلینگ ماکروفر دوو، قطعه مهم در ماکروفر است که جنس آن از پلاستیک می‌باشد و وظیفه کلی آن، برقراری ارتباط میان موتور گردان ماکروفر و صفحه گردان است. اما به دلیل جنس پلاستیکی که دارد، احتمال ترک خوردن و شکستن آن در اثر استفاده نادرست بسیار زیاد بوده و به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام قرار دادن سینی بر روی این قطعه، دقت کافی را داشته باشید. در غیر این صورت کوپلینگ مایکروویو دوو آسیب خواهد دید و عملکرد سینی ماکروفر دوو مختل خواهد شد.

۴. کثیفی بیش از اندازه زیر سینی:

در زیر سینی ماکروفر دوو غلتک‌هایی وجود دارند که به کمک این چرخ ها، غالبا سینی هم تعادل خود را حفظ می‌کند و هم باعث می‌شود سینی به راحتی به چرخش در بیاید. اما در بعضی مواقع ممکن است ذرات غذا و چربی‌ها در حین طبخ غذا، در بین چرخ‌های این قطعه گیر کرده و مانع از چرخش درست سینی شوند. از این رو توصیه می‌شود که حداکثر هفته‌ای یکبار به صورت کامل محیط داخلی دستگاه اعم از صفحه گردان ماکروفر را به طور کامل تمیز نمایید.

جهت تماس با کارشناسان ما، از طریق ۰۹۱۴۶۴۵۶۳۴۰ اقدام نمایید.

نکات نگهداری از ماکروفر دوو

تمامی دستگاه‌های برقی از جمله ماکروفر دوو نیاز به نگهداری صحیح دارند که با نگهداری درست و اصولی، عمر مفید دستگاه افزایش خواهد یافت و همچنین می‌توان شاهد بهترین عملکرد از دستگاه در طی سالیان متمادی بود. اما با رعایت نکردن این نکات نگهداری، باعث آسیب دیدن دستگاه خواهید شد. با این وجود مهم ترین نکاتی که باید آنها را رعایت نمایید عبارتند از:

 

  1. از وارد شدن هر گونه ضربه به دستگاه بطور جد خودداری فرمایید.
  2. برای داغ کردن انواع مایعات از جمله شیر در ماکروفر بپرهیزید.
  3. برای آب پز کردن تخم مرغ از ماکروفر استفاده نکنید.
  4. سینی ماکروفر را به هیچ عنوان با دست نچرخانید.
  5. درب ماکروفر را به آرامی باز و بسته نمایید.
  6. هنگام استفاده از ماکروفر دوو، محدودیت‌های وزنی را در نظر داشته باشید.
  7. به هیچ عنوان ماکروفر را خالی روشن نکنید.
  8. هنگامی که کار شما با دستگاه به اتمام رسید آن را از برق بکشید.
  9. دستگاه را در محیطی مناسب با رعایت فاصله‌های مناسب قرار دهید.
  10. ماکروفر را به دور از رطوبت و وسایل گرمازا نگه دارید.
  11. در ساعات اوج مصرف برق، از ماکروفر استفاده ننمایید.
  12. هنگام داغ کردن مواد غذایی، حتما از درپوش مناسب استفاده کنید.
  13. به هیچ عنوان از ظروف لب پر، طلاکوب شده و… در ماکروفر دوو استفاده نکنید.
  14. از داغ کردن روغن به تنهایی در داخل ماکروفر جدا خودداری فرمایید.
  15. از آب پز کردن تخم مرغ در این دستگاه بپرهیزید.
  16. از فشردن دکمه‌های پنل ماکروفر دوو با اجسام تیز و دست خیس بپرهیزید.

هزینه تعمیر ماکروفر دوو

همانگونه که در این گزارش خواندید، خرابی‌هایی که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهند، کم نیستند و باید هر مشکل پیش آمده به درست ترین حالت ممکن عیب یابی شود و در صورت امکان یک قطعه معیوب، آنرا تعمیر کنید و نیازی به تعویض آن نداشته باشید. از این رو ما در دیجی سرویس اردبیل در ابتدا عیب یابی دقیق را انجام می‌دهیم و سپس هزینه تعمیر ماکروفر دوو شما توسط تکنسین اعلام خواهد شد. با این وجود این راهکار می‌تواند بهترین و سریعترین راهکار ممکن جهت تعمیر دستگاه شما باشد.

  • تعمیر قطعات معیوب مایکروویو دوو جهت کاهش هزینه.
  • هزینه‌های اعلامی براساس نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد.
  • اعلام هزینه تعمیر پس از عیب یابی دقیق.

 

عیب یابی ماکروفر دوو

عیب یابی ماکروفر دوو (Daewoo)، پروسه بسیار مهم در جهت تعمیر مایکروفر شما می‌باشد که اگر این پروسه به بهترین حالت ممکن انجام نشود، با وجود پرداخت هزینه تعویض قطعات سالم دستگاه، باز هم مشکل شما رفع نخواهد شد و نمی‌توانید به نتیجه مدنظر خود برسید. از این رو قبل از آنکه دستگاه شما تعمیر شود، نیاز به تکنسین مجرب دارید که این مشکل را بصورت دقیق عیب یابی نماید. از این رو ما در دیجی سرویس اردبیل قبل از آنکه دستگاه شما را پذیرش کنیم، بصورت دقیق توسط تکنسین عیب یابی صورت می‌گیرد تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید و صرف تعمیر قطعات معیوب، مشکل شما برطرف شود.

  • بازبینی و عیب یابی ماکروفر دوو قبل از اعلام هزینه.
  • استفاده از قطعات وارداتی و اورجینال شرکتی دوو.
  • ثبت تعمیرات از طریق راهای ارتباطی واتساپ، تلگرام، ایمو.
تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

مشکلات رایج ماکروفر دوو در یک نگاه

در طی این گزارش از دیجی سرویس اردبیل تلاش شد تا تمام مشکلات ماکروفر دوو را از جوانب مختلف بررسی و عیب یابی کنیم. با این وجود در این بخش قصد داریم تا تمام این مشکلات را بصورت مختصر ذکر کنیم.

علت جرقه زدن ماکروفر دوو می تواند دلایل متعددی داشته باشد که رایج ترین علت آن، استفاده از ظروف فلزی در ماکروفر دوو می‌باشد.
روشن نشدن مایکروفر دوو معمولا به دلیل خرابی در اتصالات و همچنین آسیب دیدن برد الکترونیک این اتفاق رخ می‌دهد که قابل رفع می‌باشد.
خرابی مگنتران مایکروویو استفاده نادرست و طولانی مدت از مایکروویو، باعث خرابی مگنتران می‌شود.
خرابی موتور گردان مایکروفر دوو قرار دادن ظروف حجیم و سنگین بر روی سینی ماکروفر، می‌تواند منجر به خرابی موتور گردان شود.
از کار افتادن موتور ماکروفر نوسان برق و استفاده نادرست و طولانی مدت ار مایکروفر می‌تواند باعث خرابی موتور شود که در صورت آسیب جزئی قابل تعمیر می‌باشد.
نچرخیدن سینی ماکروفر دوو به دلیل خرابی موتور گردان و یا کوپلینگ ماکروفر دوو رخ می‌دهد که قابل تعمیر و تعویض می‌باشد.
شکستن میکروسوئیچ مایکروفر در این صورت به هیچ وجه ماکروفر شما روشن نخواهد شد و صرفا باید اقدام به تعویض میکروسوئیچ ماکروفر دوو نمایید.
کار نکردن پنل ماکروفر دوو به دلیل ضربه و همچنین استفاده نامناسب از پنل دستگاه، دچار خرابی می‌شود و باید اقدام به تعمیر یا تعویض آن نمایید.
تعویض لامپ ماکروفر دوو در دیجی سرویس اردبیل تمامی خدمات تعمیر مایکروفر دوو انجام می‌شود.
آسیب دیدن کوپلینگ مایکروویو استفاده مداوم و نادرست از ماکروفر و همچنین استفاده از ظروف حجیم می‌تواند منجر به آسیب دیدن کوپلینگ شود.

چرا ماکروفر دوو ناگهان خاموش می شود؟

خاموش شدن ناگهانی ماکروفر دوو می تواند به دلیل نوسان برق و یا خرابی برد ماکروفر دوو رخ دهد که در این مواقع باید مشکل بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص ریشه یابی شود. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با این خرابی روبرو شدید، به هیچ وجه اقدام به روشن کردن مجدد ماکروفر دوو نکنید تا مشکل دستگاه شما از این بیشتر نشود.

چرا غذا در ماکروفر دوو گرم نمی شود؟

استفاده مداوم از ماکروفر دوو ممکن است باعث فرسایش و خرابی برخی قطعات آن شود که این امر می تواند عملکرد دستگاه را مختل کند و مشکلات مختلفی برای ماکروفر دوو شما ایجاد کند. از این رو برای تعمیرات ماکروفر دوو، نیاز به مهارت های تخصصی و دانش فنی است و به همین دلیل مهم است که برای عیب یابی و تعمیرات ماکروفر دوو تنها به مراکز معتبر مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما به‌صورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید. از این رو اگر دانش لازم و کافی در این زمینه ندارید می توانید به نمایندگی ماکروفر دوو مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است مشکل گرم نشدن ماکروفر دوو ناشی از دلایل متنوعی باشد که تمام این موارد باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرند تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر شود. با این وجود از مهم ترین دلایل آن می توان به خرابی مگنترون ماکروفر دوو اشاره کرد که در این مواقع باید مگنترون مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد تا نیازی به تعویض مگنترون نداشته باشید. بنابراین تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستند تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

علت عمل نکردن دکمه گریل در ماکروفر دوو

یکی از عواملی که ممکن است به خرابی گریل ماکروفر دوو منجر شود، اشکالو خرابی در برد الکترونیکی ماکروفر دوو است. با این وجود زمانی که برد ماکروفر دوو دچار مشکل می شود، احتمال دارد که تمامی اجزای ماکروفر از کار بیافتند که یکی از این قطعات گریل ماکروفر دوو می باشد. لازم به ذکر است که خرابی برد ماکروفر دوو یک مسئله پیچیده است و حتماً باید تحت بررسی یک تکنسین ماهر و با تجربه قرار گیرد تا عیب یابی و تعمیر شود. به همین دلیل، توصیه ما به شما این است که برد ماکروفر دوو توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا نیازی به تعویض برد نداشته باشید.

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

همچنین عملیات گریل کردن در ماکروفر دوو از طریق یک قطعه به نام المنت صورت می گیرد که بر روی سقف ماکروفر دوو تعبیه شده است. از این رو با استفاده های مکرر، نادرست یا عدم تمیزکاری، المنت ممکن است دچار فرسودگی و خرابی شود و نتوانید از دکمه گریل در ماکروفر دوو استفاده کنید. به همین منظور توصیه ما به شما این است که حتما پروسه عیب یابی و تعمیر المنت ماکروفر دوو را در نمایندگی مرکزی این دستگاه در دیجی سرویس اردبیل سپری کنید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض المنت نداشته باشید.

علت قفل شدن درب ماکروفر دوو

گاهی اوقات ممکن است ماکروفر دوو شما عزیزان با مشکلات نادر مواجه شود که نه تنها خودتان بلکه دوستان و آشنایان شما نیز با آن روبرو نشده اند. برای مثال می توان به قفل شدن درب ماکروفر دوو اشاره کرد که هر کاری شما انجام دهید، موفق به باز کردن قفل درب ماکروفر دوو نخواهید شد. با این وجود در بررسی این خرابی باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی می تواند ناشی از خرابی درب، خرابی پنل، خرابی میکروسوئیچ، فنر درب و… رخ دهد و به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی این خرابی توسط تکنسین های مجرب صورت گیرد.

علت کار نکردن دکمه های روی پنل ماکروفر دوو

برای آنکه شما بتوانید از دستگاهی به نام ماکروفر دوو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، نیاز به دکمه های این دستگاه دارید تا بتوانید فرمان خود را به دستگاه صادر کنید و دستگاه براساس خواسته شما عمل کند. با این وجود اگر دکمه های ماکروفر دوو شما خراب شده اند، باید به اطلاع شما برسانیم که شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. لازم به ذکر می باشد که علت کار نکردن دکمه های روی پنل ماکروفر دوو می تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد که تمام این دلایل باید توسط تکنسین مجرب مورد عیب یابی قرار گیرند.

برد الکترونیکی در ماکروفر دوو نقش حیاتی ایفا می کند و سلامت آن نشان دهنده عملکرد مناسب کل دستگاه است. در مقابل خرابی برد می تواند به معنای نقص فنی در کل ماکروفر دوو باشد. با این وجود معمولاً خرابی های برد به دلیل استفاده نادرست و بار اضافی وارد بر دستگاه رخ می دهد و این مسائل می توانند مشکلاتی همچون عدم کارکرد صحیح دکمه ها یا روشن نشدن ماکروفر دوو را به دنبال داشته باشند که باید توسط تکنسین ماهر مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرند.

با این حال، در صورتی که برد الکترونیکی ماکروفر دوو شما دچار مشکل شده باشد، لزومی به تعویض فوری آن نیست! چرا که تکنسین های متخصص مجموعه ما مهارت لازم برای تعمیر دقیق و تخصصی برد معیوب را دارند. بنابراین تعویض برد ماکروفر دوو گزینه دوم می باشد که اگر برد دستگاه شما ذوب شده باشد یا سوخته باشد، باید صورت گیرد. اما ما نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد تا شما بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

نحوه برقراری ارتباط تعمیرگاه مایکروفر دوو DAEWOO در اردبیل

برای برقراری ارتباط با خدمات مرکزی تعمیرگاه مجاز دیجی سرویس اردبیل برای تعمیر مایکروفر دوو می توانید از طریق شماره های مندرج در ارتباط باشید تا درخواست شما ثبت شود. شماره های قرار داده شده جهت پشتیبانی از متقاضیان تعمیرات ماکروفر دوو در تمامی مناطق استان اردبیل می باشد پس شما می توانید جهت برقراری ارتباط هرچه ساده تر و پشتیانی آنی با شماره نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در منطقه و محل سکونت خود تماس حاصل نمایید. اگر تمایل به مراجعه حضوری به واحد تعمیرات دیجی سرویس اردبیل را دارید می توانید با نشانی قید شده در داخل سایت مراجعه کنید و ماکروفر دوو خود را به صورت حضوری در اختیار نمایندگی قرار دهید.

تعمیر ماکروفر دوو DAEWOO در منزل

یکی از مهم ترین خدماتی که ما در دیجی سرویس اردبیل به شما ارائه می دهیم این است که اگر امکان مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی دیجی سرویس اردبیل را ندارید و با خرابی ماکروفر دوو روبرو شده اید، می توانید از خدمات تعمیر ماکروفر دوو در منزل استفاده کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود.

 

با این وجود می توانید از طریق شماره های مندرج با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر تعمیر ماکروفر دوو در منزل ثبت کنید تا از این طریق تکنسین تعمیرکار دیجی سرویس اردبیل در ساعت و روز مشخص به محل شما اعزام شود.

علت خراب شدن قفل درب مایکروفر دوو چیست؟

یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است در طول زمان با استفاده از ماکروفر دوو با آن روبرو شوید این است که قفل درب ماکروفر دوو شما خراب می شود! اما چرا قفل درب ماکروفر دوو خراب می شود؟ از مهم ترین دلایلی که می توان برای این خرابی نام برد این است که این قطعه می تواند به دلیل استفاده نادرست و اشتباه مانند بستن با ضربه سنگین درب، کارایی خود را از دست بدهد. با این وجود توصیه می کنیم در صورتی که با این خرابی روبرو شدید، صرفا دستگاه خود را به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا عیب یابی صورت گیرد.

دکمه گریل در ماکروفر دوو عمل نمی کند، جهت تعمیر ماکروفر دوو چه باید کرد؟

اگر دکمه گریل ماکروفر دوو شما کار نمی کند، احتمالا مشکل ناشی از برد و المنت ماکروفر دوو شما است؛ چرا که این دو قطعه نقش حیاتی در عملکرد گریل ماکروفر دوو بیشتر به این دو قطعه مهم بستگی دارد. با این وجود اگر این دو قطعه در ماکروفر دوو شما آسیب دیده باشند، باید به اطلاع شما برسانیم که ما این دو قطعه را به‌صورت تخصصی برای شما عزیزان تعمیر خواهیم کرد تا بتوانید از آن همانند روز اول استفاده کنید. لازم به ذکر است که در صورت بروز این خرابی، مشکل باید به‌صورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد.

صفحه نمایش و دکمه های ماکروفر دوو کار نمیکند، نحوه تعمیر ماکروفر دوو در هنگام بروز این مشکل

اگر صفحه نمایش و دکمه های ماکروفر دوو کار نمی کنند، باید به اطلاع شما برسانیم که دلایل متعددی در این زمینه وجود دارند که باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرند. اما مهم ترین و اصلی ترین دلیل در این زمینه که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد این است که برد ماکروفر دوو کارایی خود را از دست داده و صفحه نمایش این دستگاه از کار افتاده است. با این وجود در مواقع برد ماکروفر دوو باید مورد عیب یابی قرار گیرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

چرا درب مایکروفر پس از استفاده بخار جذب میکند؟

اصولا گفته می شود زمانیکه شما قصد دارید غذایی را در ماکروفر دوو گرم کنید، بهتر است چند قطره آب در آن بریزید تا مانع سوختن غذا در ماکروفر دوو شوید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما چند قطره آب بریزید و از ریختن بیش از حد آب برای گرم کردن غذا خودداری کنید. اما اگر این مورد را رعایت نکنید، مطمئن باشید که دستگاه شما بخار را به خود جذب خواهد کرد که اگر درب ماکروفر دوو را برای چند دقیقه باز بگذارید این بخار از بین خواهد رفت و جای نگرانی نیست.

تعمیرات مایکروفر دوو وقتی صدای زیاد دارد

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در ماکروفر دوو شما رخ دهد این است که در حین روشن کردن ماکروفر دوو متوجه این می شوید که دستگاه صدای زیادی را از خود منتشر می کند!

 

بدون شک این صدای زیاد می تواند نشان دهنده خرابی این دستگاه باشد که باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی گردد بنابراین دستگاه را در اسرع زمان به ما تحویل دهید تا مشکل دستگاه شما رفع گردد.

 

 

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر