تعمیر ماکروفر کنوود در اردبیل

ماکروفر کنوود (Kenwood) به عنوان یکی از بهترین و پرفروش ترین ماکروفرهای موجود در بازار کشور می‌باشد که به دلیل این استقبال، مدل‌های متنوعی از ماکروفرهای این برند را شاهد هستیم. با این وجود برای استفاده از ماکروفر کنوود باید یکسری نکات کلیدی را رعایت کنید که این نکات به عنوان نکات کاملا کلیدی محسوب می‌شوند و در صورت عدم رعایت آنها، نیاز به تعمیر ماکروفر پیدا خواهید کرد. با این وجود در ادامه این گزارش از دیجی سرویس اردبیل قصد داریم تا مشکلات و نحوه تعمیر ماکروفر کنوود را به همراه دلایل آن بررسی کنیم.

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

نحوه تعمیرات ماکروفر کنوود

ماکروفر کنوود یکی از ماکروفرهای محبوب در بازار کشورمان است که با وارد کردن فشار قابل توجه به این دستگاه، احتمالا پس از گذشت چند سال استفاده ممکن است کارایی خود را از دست دهد و یا اینکه خرابی نسبی در آن رخ دهد. با بروز هر گونه خرابی در این دستگاه، در ابتدا تصور می کنیم که خودمان بدون داشتن هر گونه دانش فنی تعمیرات می توانیم این خرابی را تعمیر کنیم؛ اما اینگونه نیست و با باز کردن بدنه ماکروفر کنوود متوجه این خواهیم شد که توانایی کافی جهت تعمیر این دستگاه را نداریم.

 

بنابراین اگر مایل به اطلاع از نحوه تعمیرات ماکروفر کنوود هستید، توصیه می کنیم در صورتی پیگیر این موضوع باشید که دانش ابتدایی تعمیرات تخصصی ماکروفر کنوود را داشته باشید!

توجه: با باز کردن بدنه و قطعات ماکروفر کنوود، گارانتی و ضمانت نامه دستگاه شما ملغی خواهد شد و دیگر نمی توانید از خدمات پس فروش ماکروفر کنوود استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر ماکروفر کنوود

در صورت بروز هر گونه خرابی برای ماکروفر کنوود، ساده ترین و منطقی ترین راه حل مراجعه به نمایندگی کنوود در اردبیل  است.

اما در صورتی که متوجه این شدید از بازه زمانی کارت گارانتی شما چند روز، چند ماه و یا حتی چند سال می‌گذرد، نمی‌توانید از خدمات پس از فروش مایکروویو کنوود استفاده کنید و صرفا باید به مراکز تعمیر ماکروفر کنوود مراجعه نمایید تا این مشکل از نزدیک توسط تکنسین‌های مجرب با استفاده از قطعات وارداتی ماکروفر کنوود (Kenwood) رفع مشکل شود.

ما در دیجی سرویس اردبیل به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر کنوود با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان آماده ارائه خدمات تعمیر ماکروفر شما با قطعات کاملا وارداتی و ۹۰ روز گارانتی شرکتی هستیم؛ جهت درخواست تعمیرات می‌توانید با تیم پشتیبانی از طریق شماره‌های مندرج بر روی سایت تماس بگیرید.

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

مرکز تعمیر ماکروفر کنوود

مجموعه دیجی سرویس اردبیل به عنوان مرکز تعمیر ماکروفر کنوود در اردبیل با بروز ترین تجهیزات جهت تعمیرات تخصصی ماکروفر کنوود، آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان می باشد تا تمام مشکلات پیش آمده برای ماکروفر را به‌صورت تخصصی تعمیر کنیم و نیازی به خرید دستگاه جدید با هزینه های گران‌قیمت نداشته باشید. لازم به ذکر است که تخصص ما در دیجی سرویس اردبیل این است که قطعات معیوب را با دانش فنی تعمیرات تعمیرکاران ماکروفر کنوود رفع کنیم و حتی نیاز به تعویض قطعات نداشته باشید.

جهت پرسیدن سوالات خود در خصوص تعمیرات ماکروفر کنوود در دیجی سرویس اردبیل می توانید از طریق شماره های مندرج با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی لازم به شما صورت گیرد.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر کنوود در اردبیل

برای تماس با نمایندگی تعمیر ماکروفر کنوود در اردبیل می توانید از طریق شماره ۰۹۱۴۶۴۵۶۳۴۰ با ما در ارتباط باشید تا درخواست شما ثبت شود و بتوانید دستگاه خود را به کارشناسان ما برسانید و به بهترین کیفیت ممکن تعمیر شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که مشکل دستگاه خود را بصورت دقیق به کارشناسان و تیم پشتیبانی ما شرح دهید و بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

 

کاربران گرامی شما می توانید برای ثبت درخواست تعمیرات ماکروفر کنوود خود با شماره نمایندگی تعمیرات ماکرفر کنوود در اردبیل تماس حاصل نمایید تا در کوتاه ترین بازه زمانی درخواست های شما انجام و مشکلات پیش در ماکروفر های شما برطرف گردد. شماره تماس تعمیر مایکروفر کنوود ۰۹۱۴۶۴۵۶۳۴۰

خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر کنوود

دیجی سرویس اردبیل به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر کنوود تمامی خدمات مرتبط با ماکروفر کنوود را بصورت ۰ تا ۱۰۰ توسط تعمیرکاران ماکروفر کنوود بصورت تخصصی انجام می دهد تا صرفا مشکل دستگاه توسط تعمیرات تخصصی برطرف شود و نیازی به تعویض قطعه نداشته باشید. از این رو خدمات ما شامل موارد ذیل می شوند:

  • تعمیرات برد ماکروفر کنوود.
  • تعمیر جرقه زدن ماکروفر کنوود.
  • تعمیر نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود.
  • تعمیرات کار نکردن ماکروفر کنوود.
  • تعمیر روشن نشدن ماکروفر کنوود.
  • تعمیرات تخصصی قطعات معیوب و…

روال تعمیرات ماکروفر کنوود توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس اردبیل

روال و پروسه تعمیرات ماکروفر کنوود توسط تعمیرکاران متخحصص دیجی سرویس اردبیل بدین گونه می باشد که در ابتدا دستگاه باید توسط تکنسین های مجرب مجموعه ما عیب یابی دقیق و قطعه به قطعه شود تا مشکل دستگاه شناسایی شود. این در حالی است که با مراجعه به مراکز غیر مجاز در ابتدا بدون هر گونه پروسه عیب یابی، اعلام هزینه تعمیرات می کنند که ۹۰ درصد این هزینه برای تعویض قطعاتی می باشد که اگر با ابزارهای تعمیراتی بررسی و تست شوند، کاملا سالم می باشند.

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

پس از آنکه عیب یابی دقیق صورت گرفت، براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه برآورد هزینه صورت خواهد گرفت و در صورت تائید شما، خدمات تعمیر ماکروفر کنوود آغاز خواهد شد و پس از چندین بار تست به شما تحویل داده خواهد شد.

مهمترین نکات در تعمیر ماکروفر کنوود

ماکروفر کنوود از آنجاییکه یک دستگاه با قابلیت های متعددی می باشد، با بروز هر گونه خرابی باید نکات مختلفی برای تعمیر ماکروفر کنوود شما اعمال شود تا بهترین نتیجه را بتوانید از تعمیرات ماکروفر کنوود دریافت کنید. با این وجود اگر ماکروفر کنوود شما خراب شده است و مایل هستید تا تمام نکات در خصوص تعمیر این دستگاه اعمال شود، باید دستگاه را به مرکز تخصصی منتقل کنید که هم در تعمیرات تخصصی انجام دهد و هم اینکه در قبال هر یک از خدماتی که به شما ارائه می دهد، گارانتی و تضمین کتبی ارائه دهد.

ما در دیجی سرویس اردبیل با بیش از ۵ سال سابقه تعمیرات تخصصی، کادر جواب با دانش تعمیراتی قابل توجهی داریم که با استفاده از این نکات تمام مشکلات دستگاه شما تعمیر خواهد شد و در ازای هر یک از تعمیراتی که صورت می گیرد

 

 

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

خاموش شدن ماکروفر کنوود

از رایج ترین مشکلاتی که امکان دارد برای مایکروفر شما رخ دهد، خاموش شدن ماکروفر کنوود (Kenwood) در حین کار می‌باشد که این مشکل بلاشک نشان دهنده خرابی در دستگاه شما می‌باشد و باید آنرا در اولویت تعمیر قرار دهید. با این وجود این خرابی شاید در ابتدا ساده بنظر برسد، اما به مرور زمان می‌تواند باعث از کار افتادن و آسیب دیدن ماکروفر شما شود. با این وجود در ادامه این گزارش شما را با دلایل اصلی خاموش شدن مایکروفر آشنا خواهید شد.

۱. خرابی پنل ماکروفر کنوود

شاید برای شما سوال باشد که آیا خرابی پنل ماکروفر واقعا سبب خاموش شدن ماکروفر کنوود می‌شود؟ چگونه؟ بله. بروز هر گونه خرابی در پنل ماکروفر می‌توانید باعث خاموش شدن ماکروفر شما شود.

در صورتی که پنل ماکروفر کنوود بنابر عوامل گوناگونی آسیب دیده باشد، طبیعتا کارایی و قابلیت خود را از دست می‌دهد و دستوراتی که از طریق پنل می‌خواهید به ماکروفر منتقل کنید، به دلیل سوختن یا نیم سوز بودن این پنل ممکن است بصورت ناگهانی قطع و وصل شود که در نتیجه می‌تواند بصورت ناگهانی باعث خاموش شدن ماکروفر کنوود شود. این خرابی باید فورا تعمیر شود؛ در غیر اینصورت این قطع و وصلی ناگهانی می‌تواند برد و اتصالات ماکروفر را نشانه بگیرد.

 

توجه داشته باشید که خرابی پنل می‌تواند ناشی از برخورد اجسام تیز، سقوط از ارتفاع و همچنین ضربه سنگین به آن رخ دهد که تنها راهکار آن، تعمیر (درصورت امکان) یا تعویض می‌باشد.

در صورت بروز هر گونه خرابی برای پنل مایکروویو کنوود، ما در دیجی سرویس اردبیل آماده تعمیر و تعویض آن هستیم.

۲. خرابی ترموستات

ترموستات ماکروفر کنوود در واقع وظیفه کنترل دمای داخلی دستگاه را بر عهده دارد و از بالا رفتن بیش از اندازه دمای داخلی ماکروفر جلوگیری می‌کند. با این وجود در هنگام خرابی این قطعه علاوه بر آنکه سبب خاموش شدن ماکروفر کنوود می‌شود، اگر به آن بی توجهی کنید و سر موقع اقدام به سرویس نکنید، می‌تواند در خرابی و از کار افتادن کلی دستگاه شما موثر واقع شود! بنابراین این خرابی را جدی بگیرید و فورا به تعمیرگاه مجاز ماکروفر کنوود مراجعه کنید تا این مشکل برطرف گردد.

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

۳. خرابی ترانس ولتاژ

ترانس ولتاژ ماکروفر کنوود، از مهم ترین و حیاتی ترین قطعات این دستگاه به شمار می‌رود که بطور کلی وظیفه تامین ولتاژ لازم برای راه اندازی مگنترون را برعهده دارد و اغلب به دلیل استفاده مداوم و مکرر، دچار خرابی می‌شود. بنابراین در هنگام خرابی این قطعه بنابر هر دلیل دیگر نمی‌توان از ماکروفر استفاده کنید؛ چرا که هیچ گرمایی توسط مگنترون تولید نخواهد شد و صرفا یک دستگاه معیوب در خانه خواهید داشت.

 

۴. مسدود شدن هواکش

در اکثر مواقع به دلیل عدم پاکسازی به موقع محیط داخلی ماکروفر کنوود (Kenwood)، مواد باقی مانده غذایی در دستگاه به سمت هواکش پرتاب می‌شوند و به مرور زمان می‌تواند منجر به مسدودی هواکش مایکروفر شما شوند. از این رو توصیه‌ای که در این زمینه می‌توانیم به شما بکنیم این است که حتما هربار پس از استفاده از ماکروفر آنرا بطور کامل تمیز کنید و اجازه ندهید ذرات ریز غذا بر روی آن جمع شوند؛ در غیر اینصورت با مشکل خاموش شدن ماکروفر کنوود روبرو خواهید شد که بهتر است توسط تکنسین تعمیر ماکروفر کنوود رفع مشکل شود.

نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود

از رایج ترین مشکلاتی که امکان دارد در حین استفاده از مایکروویو با آن مواجهه شوید، نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود می‌باشد؛ در صورتی که سینی ماکروفر به خوبی نچرخد، غذای شما به خوبی گذشته گرم نخواهد شد و این بدین معناست که بخش از غذا بصورت کامل گرم می‌شود و بخش دیگر غذا کاملا سرد خواهد بود. بنابراین این مشکل جدی است که باید آنرا ریشه یابی و تعمیر کنید. در ادامه این بخش از این گزارش می‌خواهیم شما را با دلایل نچرخیدن سینی مایکروفر آشنا سازیم.

۱. خرابی کوپلینگ

کوپلینگ ماکروفر کنوود از مهم ترین و کلیدی ترین قطعات موجود در ماکروفر شما می‌باشد که رابط میان سینی و موتور گردان می‌باشد و با استفاده از نیروی تولید شده در موتور گردان، باعث به چرخش در آمدن سینی می‌شود. لازم به ذکر است که این قطعه از جنس پلاستیک است و به دلیل عدم رعایت محدودیت وزنی و استفاده طولانی مدت از ماکروفر می‌تواند دچار خرابی شود. از این رو گفتنی است که در صورت خرابی این قطعه، با مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود (Kenwood) روبرو می‌شوید.

 

راهکاری که برای این خرابی به شما پیشنهاد می‌کنیم، صرفا تعویض کوپلینگ مایکروفر با قیمت مقرون به صرفه می‌باشد.

۲. خرابی موتور گردان

از رایج ترین دلایل نچرخیدن سینی ماکروفر، خرابی موتور گردان ماکروفر کنوود می‌باشد! در واقع موتور گردان به قطعه‌ای گفته می‌شود که در کف مایکروفر در زیر سینی و کوپلینگ قرار دارد و با دریافت و تولید نیروی لازم، وظیفه چرخاندن کوپلینگ و در نهایت سینی ماکروفر کنوود را بر عهده دارد. با این وجود این قطعه به دلیل نوسانات برقی و عدم رعایت محدودیت وزنی سینی ماکروفر، دچار خرابی می‌شود و در صورت خرابی آن نیز سینی نمی‌چرخد و غذای شما گرم نخواهد شد.

جهت تعویض موتور گردان ماکروفر کنوود می‌بایست به مرکز تعمیر ماکروفر کنوود مراجعه کنید تا در صورت عدم تعمیر این قطعه، تعویض شود.

۳. خرابی غلتک زیر سینی

به طور کلی به منظور حفظ تعادل و درست چرخیدن سینی ماکروفر کنوود، غلتک‌های زیر سینی تعبیه شده اند که به دلیل جنس پلاستیکی که دارند، طی استفاده طولانی مدت و همچنین قرار دادن ظروف حجیم و سنگین می‌توانند دچار شکستگی شوند. از این رو توصیه می‌کنیم در حین شستشوی سینی، به این غلتک‌ها توجه کافی داشته باشید تا همگی آنها سالم باشند. در صورت عدم توجه به این چرخ ها، با مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود (Kenwood) روبرو خواهید شد.

۴. خرابی خود سینی

در قسمت زیرین سینی ماکروفر کنوود شیارهایی تعبیه شده اند که کوپلینگ درون آن چفت می‌شود و در حین خارج کردن سینی از درون محفظه ماکروفر باید دقت کافی را به خرج دهید تا آسیب نبینند؛ در صورت آسیب دیدن این قطعه با مشکل نچرخیدن سینی مایکروفر روبرو خواهید شد. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این خرابی ممکن است چگونه برای شما رخ دهد؟

معمولا پرتاب شدن سینی و همچنین وارد شدن ضربه به شیارهای پشتی سینی می‌تواند باعث شکستن و آسیب دیدن آن شود. بنابراین توصیه می‌شود در حین شستشو به آن دقت کافی داشته باشید.

از این رو اگر سینی شما دچار خرابی شده است، نباید آنرا درون ماکروفر قرار دهید و صرفا باید سینی جدیدی را از مراکز تعمیر ماکروفر کنوود خریداری کنید.

 

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

جرقه زدن ماکروفر کنوود

جرقه زدن ماکروفر کنوود از جمله مشکلات رایج این دستگاه است که همواره با صدا و کمی نور همراه می‌باشد که با دیدن این مشکل قطعا شوکه خواهید شد و به دنبال یک راهکار جدی خواهید بود! اما اگر در همان لحظات ابتدایی این خرابی را رفع کنید، جای نگرانی وجود ندارد و مشکل بخصوصی برای دستگاه شما رخ نخواهد داد! با این وجود زمانیکه این خرابی را مشاهده کردید، توصیه می‌کنیم فورا از طریق دکمه Stop بر روی پنل ماکروفر کنوود (Kenwood)، دستگاه را متوقف کنید و از برق بکشید و مشکل را عیب یابی کنید.

دلایلی که می‌توانند باعث جرقه زدن مایکروفر شوند، نسبتا زیاد هستند و با این وجود باید آنها را جدی بگیرید و فورا رفع نمایید. با این وجود رایج ترین علتی که می‌تواند باعث بروز جرقه در مایکروویو شود، وجود ظرف یا ذرات فلزی درون مایکروفر می‌باشد؛ چرا که این ذرات فلزی اجازه عبور امواج تولیدی در ماکروفر را نمی‌دهند و آنها را منعکس می‌کنند. با این وجود بهتر است از ظروف مناسب ماکروفر استفاده کنید.

 

اما اگر با قرار دادن ظروف مناسب باز هم متوجه این شدید که جرقه‌های زیادی درون دستگاه تولید می‌شوند، باید آنها را جدی بگیرید و فورا به مرکز تعمیر ماکروفر کنوود مراجعه نمایید تا این مشکل توسط تکنسین‌ها عیب یابی و تعمیر شود.

  • از ظروف مخصوص ماکروفر استفاده کنید.
  • از ظروف فلزی درون ماکروفر استفاده نکنید.
  • در صورت دیدن جرقه زدن مایکروفر، آنرا فورا از برق جدا نمایید.

روشن نشدن ماکروفر کنوود

بدون ذره‌ای درنگ لازم است تا به شما بگوییم از مهم ترین دلایل روشن نشدن ماکروفر کنوود، خرابی میکروسوئیچ درب است. میکروسوئیچ درب ماکروفر کنوود دارای قلاب‌های پلاستیکی می‌باشد که در هنگام بسته شدن درب با میکروسوئیچ‌ها درگیر شده و سپس فرمان روشن شدن ماکروفر را به برد صادر می‌کند. بنابراین در هنگام خرابی این قلاب ها، درب به درستی بسته نشده و فرمان روشن نشدن ماکروفر نیز صادر نخواهد شد. از این رو توصیه می‌شود به آرامی درب ماکروفر را ببندید تا با این خرابی روبرو نشوید.

همچنین یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند به آسانی منجر به روشن نشدن مایکروفر شود، نوسان برق و نهایتا خرابی برد و اتصالات می‌باشد! به همین دلیل توصیه می‌کنیم دوشاخه برق ماکروفر کنوود را با دقت کافی بررسی کنید تا اگر قطع و وصلی و هر مشکلی که دارد، فورا آنرا برطرف کنید. همچنین توصیه دیگری که تکنسین‌های ما در این زمینه دارند این است که حتما از محافظ برق استاندارد استفاده کنید تا جلوی نوسانات برق این چنینی را بگیرید و نیازی به تعمیر ماکروفر کنوود (Kenwood) نداشته باشید.

نکات نگهداری از ماکروفر کنوود

بدین منظور که ماکروفر به خوبی بدون هیچ نقصی سالیان سال بدون هیچ گونه خرابی بتواند عملکرد درستی از خود ارائه دهد، لازم است تا به صورت روزانه از آن نگهداری شود! بدین معنا که اگر به ماکروفر بی توجهی کنید، طبیعتا خرابی‌هایی رخ می‌دهد که می‌توانند هزینه‌های تعمیرات را به شما تحمیل کنند. از این رو توصیه می‌کنیم ماکروفر کنوود را به موقع سرویس کنید تا از این خرابی‌ها پیشگیری نمایید.

برای اینکه از خرابی‌های ماکروفر کنوود پیشگیری کنید، لازم به ذکر است که باید دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر کنوود (Kenwood)که درون جعبه دستگاه می‌باشد را با دقت کافی مطالعه کنید. در این دفترچه نکاتی مختص استفاده از ماکروفر مطرح شده اند که با رعایت آنها مشکل دستگاه شما برطرف خواهد شد. با این وجود در ادامه این گزارش نکات نگهداری از ماکروفر را جمع آوری کرده ایم تا با رعایت آنها مشکلی برای دستگاه شما رخ ندهد.

 

  1. محدودیت وزنی را در ماکروفر رعایت کنید.
  2. عمر مفید ماکروفر نسبت به استفاده شما میان ۵ الی ۱۰ سال می‌باشد.
  3. ماکروفر را در محیطی مناسب به دور از رطوبت قرار دهید.
  4. از زمان‌های پخت از پیش تعیین شده ماکروفر استفاده نمایید.
  5. تحت هیچ شرایطی ماکروفر را خالی روشن نفرمایید.
  6. به هیچ عنوان از ظروف لب پر و طلاکوب شده در ماکروفر استفاده نکنید.
  7. از ماکروفر برای جوشاندن انواع مایعات مانند آب، شیر و… به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  8. برای داغ کردن روغن از ماکروفر استفاده نفرمایید.
  9. از محافظ برق استاندارد برای مایکروویو استفاده نمایید.
  10. ماکروفر را در محلی قرار دهید که فضای کافی در اطراف دستگاه وجود داشته باشد.
  11. در صورتی که کارتان با دستگاه به اتمام رسید، حتما آن را از برق بکشید.
  12. در ساعات اوج مصرف از دستگاه استفاده نکنید.
  13. به طور کامل بعد از اتمام کار، مایکروفر را کاملا تمیز کنید.
  14. به هیچ وجه به‌صورت دستی سینی ماکروفر را به چرخش در نیاورید.
  15. از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.
  16. در صورت بروز هر گونه خرابی به تعمیرگاه ماکروفر کنوود مراجعه نمایید.
تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

عیب یابی ماکروفر کنوود

عیب یابی ماکروفر کنوود به پروسه‌ای گفته می‌شود که متخصصین و تکنسین‌های تعمیر ماکروفر کنوود با استفادهاز ابزارهای بروز دنیا اقدام به عیب یابی و بازبینی ماکروفر شما می‌کنند تا مشکل پیش آمده برای دستگاه با دقت کافی بررسی و شناسایی شود و نیازی به تعویض قطعات دستگاه نداشته باشید. با این وجود اگر به هر دلیلی این پروسه و فرآیند با دقت کافی انجام نشود، باید خودتان را آماده پرداخت هزینه‌های تعویض قطعات سالم دستگاه کنید که حتی با پرداخت هزینه زیاد، مشکل دستگاه رفع نخواهد شد.

با این وجود توصیه می‌شود پیش از تعمیر ماکروفر کنوود، آنرا به دست تکنسین‌ها و متخصصین مجرب بسپارید تا با استفاده از ابزارهای بروز و هزینه متعارفی، مشکل شما را بدون تعویض قطعات و صرفا از طریق تعمیرات رفع نمایند.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات عیب یابی ماکروفر کنوود (Kenwood) در دیجی سرویس اردبیل توسط تکنسین‌ها و متخصصین تعمیر ماکروفر بصورت رایگان انجام می‌شود تا مشکل شما خیلی سریع و کم هزینه برطرف گردد و نیازی به خرید ماکروفر جدید نداشته باشید.

  • عیب یابی رایگان توسط تکنسین‌های مجرب.
  • خدمات ویژه با بالاترین سرعت و ظرف مدت ۷ روز کاری پس از پذیرش.
  • تحت پوشش قرار دادن بیش از ۸۶ برند مطرح روز دنیا جهت تعمیر.
  • امکان ارسال عکس در واتساپ، تلگرام، ایمو و ایتا جهت ارتباط با کارشناسان.
  • از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیر، منتظر تماس تکنسین ‌های ما باشید.

هزینه تعمیر ماکروفر کنوود

در دیجی سرویس اردبیل برخلاف مراکز غیرمجاز تعمیرات ماکروفر کنوود، در ابتدا دستگاه اعلام هزینه تعمیر نمی‌شود! بدین معنا که پروسه کاری ما بدین گونه می‌باشد تا در ابتدا دستگاه شما در شعب توسط تکنسین تعمیر مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرد و صرفا از طریق هزینه جزئی تعمیرات، مشکل شما رفع شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. از این رو هزینه تعمیر ماکروفر کنوود شما بستگی به خرابی و امکان و عدم امکان تعمیر قطعات آسیب دیده آن دارد.

 

هزینه‌های تعمیرات ماکروفر در دیجی سرویس اردبیل نسبت به تعمیرگاه‌های غیر مجاز، مقرون به صرفه می‌باشد چرا که تمامی هزینه‌های اعلامی براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه است و هیچ هزینه غیرمتعارفی از شما بابت تعمیر و تعویض قطعات دریافت نخواهد شد. با این وجود جهت درخواست تعمیر ماکروفر کنوود (Kenwood) می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

  • تعمیر و تعویض قطعات ماکروفر کنوود با قطعات وارداتی.
  • هزینه‌های اعلامی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه.
  • تعمیر قطعات معیوب در صورت امکان.
تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

مشکلات ماکروفر کنوود در یک نگاه

تمام مشکلاتی که ممکن است در طول زمان به هر دلیلی برای مایکروویو کنوود رخ دهد، با سایر ماکروفرهایی که در بازار کشورمان وجود دارند مشابه هستند! بدین معنا که نقاط اشتراکی میان هم دارند و صرفا براساس کیفیت ساخت و تولید، این خرابی‌ها کمی دیرتر و یا سریع تر دیده می‌شوند. با این وجود در این گزارش ما سعی کردیم تمامی این مشکلات را با دقت کافی بررسی کنیم و در ادامه این بخش نیز قصد داریم این مشکلات را بصورت مختصر به همراه دلایل آنها ذکر کنیم.

جرقه زدن ماکروفر کنوود معمولا به دلیل استفاده از ظروف فلزی رخ می‌دهد که تنها راهکار آن نیز استفاده از ظروف مخصوص مایکروفر می‌باشد؛ در صورت عدم رفع این مشکل، باید توسط تکنسین تعمیرات مورد عیب یابی قرار بگیرد.
تعویض ترموستات مایکروفر در صروت عدم امکان تعمیر ترموستات ماکروفر، توسط تکنسین‌های مجموعه تعویض خواهد شد.
روشن نشدن ماکروفر کنوود خرابی ترانس، پنل، مگنترون و همچنین از کار افتادن برد ماکروفر می‌تواند باعث بروز این خرابی شود.
 
کار نکردن پنل ماکروفر به دلیل وارد شدن ضربه و استفاده با دستان خیس می‌تواند دچار خرابی شود که برحسب خرابی رخ داده، هم قابل تعمیر و هم قابل تعویض می‌باشد.
خرابی مگنترون ماکروفر کنوود به دلیل استفاده طولانی مدت و همچنین عدم استراحت کافی ماکروفر در حین استفاده، ممکن است از کار بیافتد که برحسب خرابی پیش آمده هم قابل تعمیر و هم قابل تعویض می‌باشد.
خرابی کوپلینگ ماکروفر معمولا به دلیل عدم رعایت محدودیت وزنی سینی ماکروفر دچار آسیب می‌شود که تنها راهکار شما تعویض کوپلینگ می‌باشد.
نچرخیدن سینی ماکروفر کنوود دلایلی اعم از خرابی موتور گردان، خرابی کوپلینگ و شکستن غلتک زیر سینی باعث نچرخیدن سینی ماکروفر می‌شوند.
صدای زیاد ماکروفر معمولا به دلیل خرابی کوپلینگ و همچنین شکستن چرخ دنده‌های موتور گردان رخ می‌دهد که نیاز به تعمیر ماکروفر کنوود (Kenwood) خواهید داشت.
قطعات ماکروفر کنوود جهت استعلام موجودی و هزینه قطعه مورد نظر می‌توانید با کارشناسان دیجی سرویس اردبیل تماس بگیرید.
تعمیر و تعویض برد مایکروفر با استفاده از ابزارهای بروز تعمیر ماکروفر کنوود در دیجی سرویس اردبیل انجام می‌شود.

تعمیر تخصصی مایکروفر کنوود

تعمیر مایکروفر کنوود این روزها به نسبت کار سختی شده است و این گونه نیست که شما بتوانید این دستگاه پیچیده را به هر فردی بسپارید تا پروسه تعمیرات آنرا انجام دهد. با این وجود به خاطر داشته باشید که شما در صورتی می توانید از ماکروفر کنوود همانند روز اول استفاده کنید که دستگاه خود را به کارشناسان مجرب و متخصصی بسپارید که دانش و مهارت های لازم را داشته باشند و بتوانند به بهترین شکل ممکن پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه را انجام دهند و نیاز شما را مبنی بر تعویض قطعات رفع کنند.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر کنوود را صرفا در نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در اردبیل سپری کنید تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن رفع کنید. با این وجود شما می توانید این گونه به بهترین شکل ممکن از دستگاه خود استفاده کنید. اما اگر دستگاه خود را به افراد بی تجربه و کم تجربه بسپارید، مطمئن باشید که دستگاه شما کارایی خود را از دست خواهد داد و نمی توانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده نمایید و در نهایت دستگاه کارایی خود را از دست خواهد داد.

تعمیرات ماکروفر کنوود در اردبیل

همانگونه که گفته شد، بهترین راهکار ممکن برای تعمیرات ماکروفر کنوود در اردبیل این است که به نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در اردبیل مراجعه کنید تا تکنسین های با تجربه و متخصص که حداقل ۵ سال سابقه تعمیرات دارند و تاکنون تجربه تعمیرات تمام مدل های ماکروفر کنوود را در رزومه خود ثبت کرده اند، اقدام به تعمیر تخصصی دستگاه شما نمایند و یکبار برای همیشه مشکل دستگاه شما رفع شود. از این رو توصیه می کنیم که پروسه تعمیرات ماکروفر کنوود را فقط و فقط در نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در اردبیل انجام دهید.

ما در نمایندگی تعمیرات ماکروفر کنوود در اردبیل تمام خدمات عیب یابی و تعمیر ماکروفر کنوود را بدون هر گونه محدودیتی توسط تکنسین های مجرب و متخصص که حداقل ۵ سال سابقه تعمیرات دارند تعمیر می کنیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را بصورت تخصصی تعمیر کنیم و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

تعمیر ماکروفر کنوود با عیب یابی رایگان

اولین گام برای تعمیر ماکروفر کنوود این نیست که شما دستگاه را به یک تعمیرکار بسپارید و تعمیرکار مدنظر نیز بدون اینکه دستگاه را باز کند، هزینه تعمیرات را به شما اعلام کند و پس از چند ساعت به تعمیرگاه مراجعه کنید و دستگاه خود را تحویل بگیرید! با این وجود اولین گام برای تعمیر ماکروفر کنوود این است که دستگاه شما توسط تکنسین های مجرب و متخصصی که حداقل ۵ سال سابقه تعمیراتی دارند باز شود و بصورت قطعه به قطعه مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی ماکروفر کنوود را بصورت تخصصی به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا در ابتدا پروسه عیب یابی تخصصی صورت گیرد تا مشکل دستگاه شما شناسایی شود. پس از آنکه مشکل دستگاه شما ریشه یابی شد، تکنسین تعمیرکار مشکل دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.

اما در خصوص عیب یابی ماکروفر کنوود در دیجی سرویس اردبیل به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر کنوود در اردبیل باید به اطلاع شما برسانیم که ما در دیجی سرویس اردبیل به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص این پروسه را بصورت تخصصی انجام می دهیم و نیازی به پرداخت هزینه ندارید! به عبارتی عیب یابی ماکروفر کنوود در دیجی سرویس اردبیل بصورت رایگان در حضور شما توسط متخصص ترین تکنسین ها با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن ریشه یابی گردد و نیازی به پرداخت هزینه برای عیب یابی نداشته باشید.

تعمیر ماکروفر در اردبیل - تعمیر ماکروفر در نیر - تعمیر ماکروفر در نمین - تعمیر ماکروفر در سرعین - تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر

تعمیر ماکروفر کنوود با یک هفته مهلت تست رایگان

اگر یک تعمیرکار و یا یک تعمیرگاه مدعی تعمیرات تخصصی ماکروفر کنوود می باشد، باید به اطلاع شما برسانیم در صورتی پروسه تعمیر ماکروفر کنوود به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد که تکنسین تعمیرکار و یا تعمیرگاهی که شما به آن مراجعه کرده اید، در خصوص تمام خدماتی که به شما ارائه می دهد گارانتی نیز به شما تعلق گیرد. با این وجود اگر یک تعمیرگاه به شما گارانتی ارائه ندهد، مطمئن باشید که نتیجه بخصوصی را دریافت نخواهید کرد و مشکل دستگاه شما باز هم ایجاد خواهد شد و در این مواقع باید مجددا هزینه تعمیرات پرداخت کنید.

به همین دلیل ما در دیجی سرویس اردبیل با توجه به اینکه صفر تا صد پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر کنوود را به کمک تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم، هم گارانتی رسمی و شرکتی بابت تعمیرات انجام شده به شما تعلق خواهد گرفت و هم اینکه یک هفته مهلت تست رایگان به شما تعلق می گیرد تا بتوانید از دستگاه تعمیر شده با خیالی آسوده استفاده کنید و خرابی بخصوصی در آن ایجاد نشود. از این رو اگر مایل به تعمیر تخصصی ماکروفر کنوود به همراه گارانتی و مهلت تست رایگان هستید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعمیر برد ماکروفر کنوود

اگر در خصوص برد ماکروفر کنوود مایل به کسب اطلاعات هستید باید به اطلاع شما برسانیم که برد به عنوان یک قطعه راهبردی و بسیار مهم در ماکروفر کنوود می باشد که وظیفه اصلی این قطعه این است که تمام قطعات ماکروفر کنوود شما را پایش کند و اگر متوجه خرابی در هر قطعه در ماکروفر کنوود شد، فورا دستگاه را متوقف کند تا خرابی از این بیشتر نشود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با خرابی برد ماکروفر کنوود روبرو شدید، اگر این قطعه توسط تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر شود مطمئن باشید که نیازی به تعویض نخواهید داشت.

از طرفی ما در دیجی سرویس اردبیل به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر کنوود به همراه تکنسین های مجرب و متخصص تمام خدمات عیب یابی و تعمیر برد ماکروفر کنوود را بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم تا نیازی به تعویض برد نداشته باشید و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. با این وجود اگر با خرابی برد ماکروفر کنوود روبرو شده اید، ما این قطعه را بصورت تخصصی برای شما تعمیر خواهیم کرد. برای تعمیر برد ماکروفر کنوود می توانید از طریق شماره های مندرج با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش مایکروفر کنوود

تمام خدمات پس از فروش ماکروفر کنوود در دیجی سرویس اردبیل به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر کنوود در اردبیل با بیش از ۵ سال سابقه تعمیرات لوازم خانگی بدون هر گونه محدودیتی توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می شود. لازم به ذکر می باشد که ما در دیجی سرویس اردبیل متعهد هستیم تا بتوانیم دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنیم و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

همچنین ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در مدیریت هزینه تعمیرات ماکروفر کنوود با مشکل روبرو نشوید و صرفا از طریق تعمیرات تخصصی مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید.

تعمیر ماکروفر کنوود قدیمی

آیا خدمات تعمیر ماکروفر کنوود قدیمی در دیجی سرویس اردبیل نیز انجام می شود؟ بله ما در دیجی سرویس اردبیل به همراه تکنسین های مجرب و متخصص پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر کنوود قدیمی را بدون هر گونه محدودیتی ارائه می کنیم تا بتوانید از این دستگاه بسیار کاربردی همانند روز اول استفاده کنید. با این وجود اگر مایل هستید تا ماکروفر کنوود شما بدون هر گونه محدودیتی توسط تکنسین های مجرب و متخصصی که در این زمینه حداقل ۵ سال سابقه تعمیرات دارند، تعمیر شود می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی دیجی سرویس اردبیل تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

کد خطا ها و ارور های ماکروفر کنوود

کد خطا و ارورهای ماکروفر کنوود در مدل های متنوع فرق دارد و این گونه نیست که ما صرفا یکسری کد خطا و ارور را به شما اعلام کنیم و بتوانید از این طریق مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید. با این وجود اگر با هر گونه کد خطا و ارور در ماکروفر کنوود روبرو شده اید و نمی توانید مشکل پیش آمده را ریشه یابی کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که بهترین راهکار ممکن پیش روی شما این است که به دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر کنوود مراجعه کنید تا از این طریق مشکل دستگاه خود را ریشه یابی و سپس رفع نمایید.

علت کار نکردن نمایشگر دیجیتال مایکروویو کنوود چیست؟

در صورتی که برد ماکروفر کنوود شما آسیب دیده باشد، نه تنها منجر به کار نکردن ماکروفر کنوود شما خواهد شد بلکه می تواند منجر به کار نکردن نمایشگر دیجیتال ماکروفر کنوود شما عزیزان شود. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی ماکروفر کنوود را به تکنسین های مجرب دیجی سرویس اردبیل بسپارید تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی گردد و سپس بتوانید از این طریق مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید و نیازی به تعویض قطعات هم نداشته باشید. از این رو مشکل دستگاه شما شناسایی و رفع خواهد گردید.

تعمیرات گریل مایکروفر کنوود که روشن نمی شود

دلایلی که می توانند منجر به کار نکردن گریل ماکروفر کنوود شما عزیزان شوند، متفاوت می باشند و می توانند ناشی از چندین عامل باشند. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیرات گریل ماکروفر کنوود شما توسط تکنسین های مجرب که دانش بالایی در این زمینه دارند انجام شود تا یکبار برای همیشه مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود. لازم به ذکر است که مشکل کار نکردن گریل ماکروفر کنوود معمولا در بازه زمانی کوتاهی توسط تکنسین ها عیب یابی و تعمیر می شود.

 

تعمیر مشکل روشن نشدن لامپ مایکرفر کنوود Kenwood

در صورتی که لامپ ماکروفر کنوود شما عزیزان روشن نمی شود، می تواند نشان دهنده سوختن لامپ ماکروفر کنوود باشد که متاسفانه این مورد از طریق تعمیرات قابل بر طرف شدن نیست و تنها باید پروسه تعویض لامپ ماکروفر کنوود انجام شود تا مشکل دستگاه شما رفع گردد.

 

 

تعمیر ماکروفر در اردبیل – تعمیر ماکروفر در نیر – تعمیر ماکروفر در نمین – تعمیر ماکروفر در سرعین – تعمیر ماکروفر در هیر